Szállítási információk
Amennyiben személyes átvételt választottál:
Kérjük várd meg a csomag összekészítését jelző e-mail értesítést. Miután az értesítést megkaptad, az értesítést követő 5 munkanapon belül veheted át csomagodat személyesen a Szépkörmök.hu Buda Szaküzletben, melynek címe 1116 Budapest Barázda u. 5.
Az üzlet nyitvatartása:
Hétfőtől-péntekig: 9-től – 17 óráig
Szombaton: 9-től – 14 óráig
E-mail: info@szepkormok.hu
Telefon: +36-30-125-5642
Amennyiben 5 munkanapon belül nem tudod átvenni csomagod, kérlek ezt a fenti elérhetőségek egyikén jelezd felénk, ellenkező esetben rendelésed töröljük.
Amennyiben csomagküldést választottál:
A GLS e-mail és/vagy SMS üzenetben értesít a csomagszállítás megrendeléséről. A GLS a kiszállítás napján újabb értesítőt küld, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Így felkészülhetsz a csomag fogadására. Miután e-mailben megkaptad a számlát és a nyomkövetési számot, a kiszállítás címét, már csak a vásárlónak van lehetősége módosítani. A kiszállítási cím, vagy időpont, már az első kézbesítés előtt módosítható. Ha az első kézbesítés sikertelen, akkor elektronikus értesítést kapsz és interneten rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. Kiválaszthatod a legjobb megoldást, hogy a második kézbesítésnél már megkapd a csomagot.
A csomagod útját nyomon követheted a GLS Track & Trace szolgáltatásával.
Ha a terméket utánvétellel rendelted, kérjük gondoskodj arról, hogy az általad rendelt termék értéke álljon rendelkezésére a kézbesítés napján.
Amennyiben bankkártyával szeretnéd az utánvétes megrendelésed a futárnál kiegyenlíteni, arra lehetőséged van a GLS futárnál.
Kérjük átvétel, kifizetés előtt a GLS futár jelenlétében a küldemény külső csomagolását (fólia, karton doboz, tasak) alaposan és körültekintően átnézni, ellenőrizni szíveskedj!
Ha a termék külső csomagolásán, dobozán bármilyen sérülést észlelsz, feltétlenül szükséges a jelen lévő GLS futártól helyszíni jegyzőkönyv felvételét kérni!
Átvételt követően kérjük haladéktalanul ellenőrizd a küldemény/csomag beltartalmát.
Amennyiben a küldemény átvételét követően bármilyen sérülést tapasztalsz a csomagoláson vagy annak beltartalmán, vagy panaszod van a kiszállításra vonatkozóan, akkor ezen panaszoddal a GLS ügyfélszolgálatához fordulhatsz:
GLS ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 67 00, (+36 20) 890-0660
Utánvétes fizetési mód esetén, a futár az utánvétösszeg átvételéről nem ad külön átvételi elismervényt, de amennyiben szükséges, kérésre kiállítja azt.
Szállítás Magyar Postával:
Aki a 335/2012 sz. Korm. rendelet alapaján a Magyar Postát szeretné választani rendelése kiszállítására, kérjük a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban közölje ezt felénk, vagy a rendelés leadását követő 1 órán belül ezt írásban kérelmezheti a info@szepkormok.hu e-mail címen. A weboldalon feltűntetett szállítási határidők és díjak a Magyar Posta kiszállításaira nem érvényesek. Kérlek kérd egyedei árajánlatunkat.
számlát e-mail útján kapod meg
Fizetési információk
FIZETÉS UTÁNVÉTTEL
Az árufizetés szolgáltatás a GLS futárszolgálat közreműködésével történik. A csomag kiszállításkor helyben, a kézbesítőjénél készpénzben vagy bankkártyával fizetheti ki a csomagot Az utánvételes rendelés felára bruttó 350 Ft, amely hozzáadódik a számla végösszegéhez. A címzett a csomagot csak akkor kapja meg, ha annak teljes ellenértékét megfizette.